jag vet men det känns så än

Jag har skaffat pass. Så min pappa får sms när det är klart haha. Well, ett steg närmare Skottland och London i guess. Mitt gamla pass är finito :( Sorglig dag, rly.

Annars har min dag sett ut såhär:

Tittat på OC.

Badat fötterna i poolen.

Ätit kladdkaka.

Druckit äcklig smoothie.

Håvat dricksglas i poolen.

Fått tid hos gynekolog för ultraljud. 22 juli.

Fått telefontid hos läkare om Gardasil. I morgon mellan åtta och nio på morgonen. Woho

Och jag tror det var allt.

Nu ska jag äta nudlar och titta på något trevligt. Sen läsa The Host och sen sova. Eller försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gött Sabn. Jag hejar på dig mentalt vad det gäller ultraljudet för det är lite läskigt ju.

2009-06-25 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0