jag finns i varje steg du tar

Idag dansade jag, Emmy och Madeleine runt på Emmys gräsmatta med gräsklippare och saxar. Sen förtjänade vi en titt på Pocahontas. Whoop whoop. Det var myselimysigt.

BILDBOMB! :D


Madeleine med gräsklipparen!


Jag stod på en sten och kände mig längst i världen!
(Dagens outfit: Kofta: Gina Tricot, Leggins: Gina Tricot, T-shirt: Billie The Vision and the Dancers, skor: Reebook, knapp: Broder Daniel, solglasögon: H&M)


Emmy tog över gräsklipparen när Madeleine inte orkade mer :)


Sen poserade mina vänner nedanför min härskarsten


tihi


de längsta grässtråna fick vi klippa med saxar och slänga i en soptunna :)

Sen var det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0