i was a quick wet boy

Idag är det midsommarafton. Det känns väl sådär. Det är också fredag, vilket känns jobbigt. Mina föräldrar är lediga. De ska snart iväg till Mälarhusen. Det känns mer chill. Ha huset själv ett par timmar innan jag ska till Emmy. Jag funderar på vad jag ska ha med mig dit. Jag funderar på om jag ska gå dit, eller köra. Jag funderar på om jag ska spela The Sims 3 tills jag ska dit. Jag funderar på vad jag ska ha på mig. Jag funderar på en jävla massa. Min hjärna kommer vara tvungen att förtidspensioneras, så mycket som jag funderar.

Jag är hungrig. Vilket är jobbigt.

Nu ska jag upp och prata med mina föräldrar innan de kör. Det har de tjatat om hela morgonen. (ja det är fortfarande morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0