i want to love you

Ikväll ska jag titta på 40 year old virgin på TV3, bara så att alla vet. Det kan ju vara roligt för folk att vara uppdaterade. Tror nämligen att alla sitter och tänker  "undrar vad Sabina ska göra ikväll", så det sparar mig en massa tid att besvara er fråga här: JAG SKA TITTA PÅ 40 YEAR OLD VIRGIN PÅ TV3. Mellan 21 och 23, skulle jag tro. Bara tre timmar kvar, hihi. Funderar på att sticka till City Gross eller något sånt och köpa ett Marabou Sommar så länge. Så att jag har något att göra. Tre timmar </3. Plus att det är ju så tråkigt att titta på film utan något att äta på under tiden. Måste nog titta i TVrummet i källaren, dessutom. Min jävla teve är dum i huvudet, och vem vill titta på film med sina föräldrar?

Nu när ni har fått svar på vad jag ska göra ikväll tror jag att alla tänker "undrar hur det gick på Sabinas körlektion", och det ska jag också berätta: DET GICK BRA. Övade på att backa, och jag vill inte skryta och säga att jag är världsmästare på backning... För det är jag inte. Men jag ska öva mer, och det ska gå bättre!

Jag måste samla ihop mina biblioteksböcker... Mina föräldrar kommer säkert åka till biblioteket om ett par dagar. Och då är det bra att ha böckerna redo, så att jag bara kan grabba tag i dem och kasta mig in i bilen.

Har ni märkt att det är RIKTIGT JÄVLA VARMT? Det har jag. Jag smälter :(

Hejdå, alla mina fans och stalkers. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheheh du fick ju besök av min mamma så du borde vara glad <333

2009-06-29 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0