i had to stop myself

Jag har nu lämnat in allt skolarbete för den här terminen. Förutom läsloggen, men jag bryr mig inte om MVG i svenska längre, för jag vet att jag kunde fått det och att jag hade möjlighet att få det. Vilket egentligen borde göra mig mer motiverad... Men jag hinner ändå inte skriva klart läsloggen, för jag slutar fan i morgon. Så nu har jag lärt mig en liten läxa, och jag hoppas att jag börjar med alla grejer i tid nästa termin.

Nästa termin ska jag nog försöka att vara nästan skolkfri också. Hundra procent skolkfri kommer ju aldrig hända, men kanske runt 10% ogiltig frånvaro i stället för 20. Och kanske minst en eftermiddag/kväll i veckan till skolarbete?

Njaaa vi får se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0