i got no fight in me

Jag funderar på en plan. En budgetplan. Hur jag ska få tag på 200 000. Eller ja, typ 190 000 är det nog snarare. Men ändå. Det är mycket pengar. Visserligen räcker det kanske med 140 000. Fan ändå. Hur ska man få ihop så mycket pengar snabbt som fan? Jag önskar att mina föräldrar kunde ge mig det i födelsedagspresent. Det är ungefär runt min födelsedag som jag behöver dem. Och det hade inte hjälp med sommarjobb, för jag hade väl bara fått ett par tusen och då hade jag bara köpt en massa godis. Jag är ju inte bra på att spara. Jag vill ha alla pengarna direkt, för då kan jag inte råka slösa bort dem medan jag väntar på nästa omgång pengar. Pengar pengar pengar, jag vill ha pengar pengar pengar. Ge mig pengar!

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

visst är den! så vacker!! lyssnar på den dag o natt verkligen <3

2009-06-22 @ 19:35:33
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0