everyone is taking everything they can

Har precis färgat mitt hår igen. Det blev ingen skillnad alls. Jag börjar bli arg på riktigt. Allt jag vill är att ha långt, fint, blont hår och det kan inte ens bli blont utan att bråka satan. Min lillebror tycker jag ska klippa av det och sluta färga det. Att jag och Emmy skulle skapa en trend... Jag tror jag hellre dör. Eller jag vet inte, men det är ju inte direkt något jag gör! Och sluta färga det? ALDRIG I LIVET! Jag hade aldrig stått ut.

Just nu är jag arg på en massa annat också... vill bara skjuta världen i småbitar.

Funderar lite på att skita i att gå och lägga mig. Typ dygna ett dygn till. Är inte tröttare än vad jag brukar vara vid den här tiden, och egentligen skulle jag kunne dygna varenda dag, om det inte vore för att mina föräldrar skulle döda mig. Just nu vill jag mest läsa The Host till dödagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0