diving too deep for coins

Det är jobbigt.

Jag ska gå till Emmy. Jag tänker nog gå strax efter fem, för jag ska vara där typ sex. Och det tar ju typ 40 minuter att gå dit, och jag ska nog gå inom City Gross och köpa choklad. Jag är sugen på choklad. Och jag vill smaka Marabous choklad med jordgubbar. Smasksmask.

Jag ska äta först. Funderar på om jag ska laga middag eller om jag typ ska äta nudlar. Jag är hungrig. Fast jag åt frukost för två timmar sedan.

Det är sorligt att min blogg har typ tre läsare. Varav en är jag själv och en är Elisabet.

Ska nog låna en säsong av Simpsons av min lillebror och titta på den medan jag äter. :)))))) Bra va?

Är arg på min dator! Den är dampig och vägrar fungera som den ska. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0