and place it in my pocket

Läste lite The Host inatt. Och till mig när jag trodde att jag inte skulle komma in i den snabbt: jag vill läsa The Host! HELA TIDEN. Den är äckligt bra och jag dör snart. Ska nog skaffa lite mat och sen parkera mig i min säng. HELA DAGEN. Åhh den är så mysig.

I morgon ska How to be komma, vilket jag säkert tjatat om som fan. Men det är svårt att tänka på annat.

Just nu innehåller mitt liv detta:
  • How to be (som kommer i morgon... eller i alla fall innan veckan är slut)
  • The Host
  • The Sims 3
  • Ryan Adams - Wonderwall
  • Jason Mraz - You and I both
  • Mina Robert Pattinson-affischer
  • Min säng
  • Harry Potter and the Half Blood Prince (även om det är 30 dagar kvar)
  • The Twilight Saga: New Moon (även om det är 158 dagar kvar)
  • Mitt körkort (vilket jag måste ta så fort jag blir 18, för det börjar bli extremt pinsamt med mopeden)
Vilket liv. Jag drog ut på det en massa dessutom, bara för att det ska verka som att jag har ett innehållsrikt liv. Det har jag egentligen inte, men det känns som att jag har en massa att se fram emot den här sommaren... Och jag tror att det kommer bli ett ganska bra sommarlov. Även om skolan börjar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0