you make me wanna scream

Jag är arg. Japp. Arg.

Väcktes halv tolv av att min mamma ringde och gnällde om att jag inte svarar i hemtelefonen. Ofta, jag sover! I alla fall. Hon ville att jag skulle titta till katten, som är sjuk och instängd i mammas och pappas sovrum. Jag skulle typ ta tempen, kolla hennes öron och ge henne mat. Se till så att hon levde, typ.

Sen var jag ju för pigg för att sova(heh heh not). Kom i alla fall på att jag är tvungen att gå och lägga mig helt tidigt i kväll för att jag ska kunna gå upp i morgon bitti och ta bussen till Lund halv åtta. Har körlektion kvar över åtta. Så jag gick inte och la mig igen. Jag tittade på disc två från säsong två av Simpsons.

Och nu känns det som att min dag har försvunnit! Mer än det känns när jag sovit hela dagen. Jävla bitchdag. När jag för en gångs skull faktiskt inte sov hela dagen, önskar jag att jag gjort det! Så ovärt ändå.

Kom också på att jag måste läsa tre kapitel ur min teoribok, för att jag måste lära mig allt om en bils motor. Heh heh. Så jag har i alla fall något att göra tills jag ska laga mat. Om två timmar. Och när jag lagat mat har jag något att göra tills jag ska sova. Om fem timmar. Haha good luck.

Jag måste lära mig att värdera min tid, tror jag

Kommentarer
Postat av: nina kartal

åh okej :( men säg till när du har vägarna förbi gbg nån annan gång! :)

2009-07-08 @ 19:06:44
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0