where are you when i need you?

Jag hatar tidiga tider. Jag är så avundsjuk på folk som faktiskt trivs med att gå upp innan två på eftermiddagen. Gick upp halv nio i dag. Det är sjukligt jobbigt, bara så att alla vet.

Ska på körlektion snart, ju. Jobbigt jobbigt. Fast hellre 11.30 än 8.15 som jag har på torsdag.

Och på tal om torsdag så fyller ju min pappa år då. Vad tusan ska jag ge till honom nu då? :( Och inga pengar har jag heller.

Min mamma fick förresten en spikmatta i födelsedagspresent, wo-ho.

I morgon har de bröllopsdag. Men bara 19 år, så det är ju inget stort. Nästa år är det däremot 20, så det blir väl jobbigt antar jag. Vad är det med folk som lyckas få in sin födelsedag, sin partners födelsedag och sin bröllopsdag på en vecka?! CRAZY!

Kommentarer
Postat av: nina kartal

egentligen så här med! sommarlov ju :D kunde bara inte somna om imorse, undrar vaför.. :S

2009-07-06 @ 10:54:07
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0