sverige sverige älskade land

jajajajajaja man är väl hungrig.

Jag är hemma. Jag har loggat in på The West. Det var nog det bästa med att komma hem. Hehe. Jag har spelat lite coola spel på king.com. Det var inte lika fett, men ganska ball. Spelat röj. Ställt ner min kanin. Packat upp lite. Eller ja, allt är uppe ur väskorna. Men det var inte jag som packade upp det. Jag hämtade bara ner alla mina grejer och dumpade i en hög på min säng.

Tror jag ska hämta kaninbebisarna i morgon. Stefan ska få en av dem! Han bara "jag vill också ha en kanin!" Så om han kan ta hand om den i två veckor, får han den. Gulligt.

Hade fått Little Ashes! Så ja, jag är glad. Men hungrig också.

Mamma och pappa har varit och hämtat hundarna. Så antagligen ska vi börja laga mat snart, för nu är ju allting färdigt annars. Tycker jag. Och jag brukar ju ha fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0