sunset driver midnight rider

Är hemma, är trött, är arg.

Vill titta på något. Typ film eller tvserie eller tvprogram eller vad som helst. Men är liksom inte sugen att se något.

Mår illa men är sugen på pannkakor.

Är törstig men vill ha något riktigt jävla kallt.

Det är varmt men jag orkar inte byta kläder för det.

Gick i alla fall bra att köra. Nästa lektion är på måndag, sen torsdag. Sen två veckor fritt från körlektioner. Kan inte boka fler tider förrän sista juli eller första augusti. Eller kanske tredje augusti, eftersom att den första är en lördag.

Om två veckor ska jag klippa mig! WOHO. Och om två veckor har jag haft mitt fasade gynekologbesök.

Nu ska jag göra pannkakor och titta på... SATCfilmen, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0