kanske finns det något kvar

Kommer ihåg när jag planerade testamente och avskedsbrev till alla jag kände och sånt. Typ tänkte ge ut mina lösenord till alla viktiga ställen till någon, ifall det skulle hända något. Var svinrädd för att bli mördad. Typ att någon skulle bryta sig in i mitt rum och så skulle jag vara vaken och så skulle de mörda mig för att jag inte skulle kunna väcka hela huset och sånt. Men jag var också rädd för att folk som jag kände skulle döda mig. Typ komma med en fet pickadoll och skjuta mig i huvudet. Sånt sjukt. Fan helt sinnessjukt.

Kommentarer
Postat av: rebecca

du har alltid varit några steg före oss andra.

2009-07-20 @ 23:44:51
URL: http://rebenschoppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0