i can not do this by myself

LÄGET?!

Jag är ganska trött. I dag (i går) vaknade jag av mig själv klockan halv fyra. Det var weird. Var inte speciellt trött heller. Ännu weirdare.

Har lite ont i min mage, vilket jag fan kan ha. Skylla mig själv och allt sånt där. Inte ätit dirket bra grejer, liksom. Åt först middag, vilket var bra. Sen krängde jag FYRA jävla gräddbullar och en massa marknadsgodis som mina föräldrar köpte på Sjöbo marknad i går (i fredags). Helt jävla sinnessjukt. Ursäkta alla svordomar, men det är fan sant. Oops. Åt en vaniljbulle också, nu när jag tänker efter. Fan vad gott det hade varit med en vaniljbulle. Har varit sugen på att smyga upp och sno den sista i flera timmar. Jag är sinnessjukt SJUK i huvudet. Får fan sätta ett litet stopp snart. Men det är fortfarande sommarlov i typ en månad. Fast den här månaden kommer kännas så sjukt kort och jag vill aldrig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0