Hemma

Jag är hemma, jag är vaken och jag är nyduschad. Om 24 timmar är jag i Skottland. Hur det känns? Knäppt. Jag har inte packat, inte ens börjat. Jag har inga kläder, måste köpa idag. Mitt huvud gör ont på ett konstigt sätt.

När jag kom hem var mina förråd i TW fulla, så jag håller nu på att uppdatera mitt Warehouse, så att jag kan samla mycket resurser medan jag är borta. Mest är jag nervös över att bli anfallen när jag är borta. Har inte fått något besked om en sitter än, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Måste börja packa mina skivor. Får panik och känner att jag borde ta med mig en cdspelare eller något, för min iPod rymmer ju faktiskt inte all musik jag vill lyssna på. Och jag är ju borta i fem dagar, hur ska jag kunna veta vad jag vill lyssna på då nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0