*flugmördaren*

Jag har ett minimalt utbrott på alla miljoner flugor som flyger runt på mitt rum. VAR KOMMER DE I FRÅN?! Just nu sitter det fyra feta flugor på min datorskärm. Innan, när Elisabet var här och Stefan hängde på mitt rum av någon anledning, så rullade jag ihop något vårnummer av Damernas Värld och mördade sjukt många. Har flugblod i taket, på möblerna... Lite överallt. Det viktigaste var att de inte kom åt mina Robert Pattinson-planscher. Jag borde kanske lära mig prioritera lite annorlunda :D

Ska sova, känner att halv sju på morgonen är lite för sent (tidigt!) för så här mordiska inlägg

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

hadeo ckså massa flugor i mitt rum i natt, fyfan!!!

2009-07-23 @ 17:12:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0