finns ingen poäng i att vara fri längre

Har suttit och pluggat teori ett par timmar nu. Oj klockan är tio. Så typ fem timmar. Jaja, livet suger. Det kommer antagligen vara det jag ska underhålla mig med den här veckan, eftersom att Elisabet är i Krisse. Jävla apa :(:(:(:(:(:(:(:(::(:((:(:(:(

Moget.

Har ju i alla fall en jävla fettoäckelbok och ett datorprogram som min mamma köpt för typ femtio spänn lol. Förhoppningsvis klarar jag teorin själv, utan att gå en jävla teorikurs. Pallar inte människor :( Plus att jag vill ta körkortet så fort jag blir 18, typ, och nästa teoriutbildning är i Augusti, så då kommer jag få vänta typ flera VECKOR efter att jag fyllt år innan jag kan allting. Eller ja, det är mina föräldrars anledning till att jag borde gått kursen i juni i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0