Angående testing testing

Jag har precis anslutit min mobil till den här MMS-bloggningen. Mest för att jag inte ska känna mig helt isolerad när jag är i Skottland. Bilden kändes så mig just nu. Sitter vid min dator, precis bredvid mig har jag min Team Edward-tröja fint upphängd på en galje på dörren till förrådet. Vad skulle kunna passa bättre?

Kommer nog MMSblogga lite från Mossagårdsfestivalen också, för att vara så cool som möjligt.

Har i alla fall städat klart nu. Tyvärr så är mina kläder inte färdigtorkade förrän tjugo över tolv, så jag har väl inte mycket att göra fram tills dess. Förutom att min mamma antagligen kommer komma ner snart och komma på tusen grejer för mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0