s.

Mår bättre. Vill egentligen följa med Emmy och Ullis och se Twilight, men jag pallade inte följa med mamma och pappa och handla, så jag är nog fast här hemma idag.

Får spel på att min bokhylla är så fucking bred. Och hög, liksom. Håller på att flytta ner böcker och skivor och filmer och allt trams från bokhyllan där uppe. Men jag vet inte hur jag ska få det lite snyggt här nere. Undrar om det egentligen spelar någon roll hur det ser ut. Men jag vill ju kunna skryta med mina skivor!!!
Sen ska jag väl flytta ner lite kläder och sånt också. Försöka hitta något i garderoben som är värt att fortfarande ha, i alla fall. Kanske slänga lite i tvättmaskinen, så att jag har kläder alls.

Lyssnar på Lars Eriksson. Tänkte precis "så ensam jag är :((((((((((((((((" och så sjöng han "I feel alone", LÄSKIGT ELLER VAD?! Tror det är ett bevis på att vi passar ihop :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0