s.

Jag är äckligt sjuk. Blir nog inte bättre av att det är kallt som ett helvete i källaren, och det är där jag spenderar mest tid. Nästan i alla fall. Idag har vi dragit ström och skurat golv. Och jag har bäddat mitt nya täcke och mina nya kuddar med mina nya sängkläder med Mumin på. Jag vill lägga mig under det och sova bort mitt liv! Jag har lagt ut två mattor också. Ska köpa resten i morgon. Tror jag. De kommer i morgon i alla fall, men jag vet inte om det är alla eller om det saknas en till sen........................... Well, det är ju ett senare problem. Jag tror att jag kommer flytta ner ganska mycket grejer idag. I alla fall min säng och min kaninbur och mitt skrivbord. Äntligen ska jag få använda min nya skärm! Sen ska jag väl börja plocka ner allt från väggarna och flytta ner allt sånt också. Ska dock strunta i mina solfjädrar. Men jag ska spara dem tills jag flyttar hemifrån eller något sånt.

Åh vad jag är trött. Sov väl mellan typ halv sex och ett, och det är ju ändå ganska länge för att vara mig. Men jag vill sova meeeeeeer! Höll på att somna framför kakelugnen men den var obekväm att luta sig mot, så jag fick lite spel.

Palla livet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0