s.

Jag mår inte bra.
Bleker mitt hår för att få bekräftelse. Uppmärksamhet. Vill dessutom bli rödhårig.
Jag fick MVG på talet, på hela retoriken. Jag kommer inte ihåg senast jag fick MVG på något. Misstänker starkt att det var på projektsteg 5 i matematik. I sexan. Känns ganska surt. Kanske. Undrar nu mest om jag har en riktig chans att få MVG i Svenska A. I vilket fall borde jag sänka mina ambitioner från VG till G i Mediakunskap A. Tror inte jag klarar av alla höga tankar om mig själv. "Bla bla bla jag kan få VG och MVG i allt." "Ja det kan du!" Nej det kan jag inte.

Var på biblioteket idag. Skulle låna Twilight, eller möjligtvis Om jag kunde drömma. Alla var utlånade utom Eclipse. Så jävla ägd jag blev där. Kände mig lite lurad efteråt, om jag ska vara ärlig. Tror inte jag kommer läsa den heller. Ville ju mest läsa den för att kunna vara med i alla debatter om ifall den och den passade till sin rollfigur i filmen. Men jag vill ju inte riskera att bli besviken. Varken på böckerna eller filmerna(filmen). Jag har en känsla av att jag inte hade tyckt så mycket om Edward egentligen. Men jag älskar ju Robert, så jag vet inte vad det är med mig.

Det måste vara något fel på mig. Rob Pattinson är den enda jag står ut att lyssna på just nu. Lyssnar på repeat 24/7 och jag står inte ut med tanken på något annat. Dessutom får jag spel på att jag inte vet om jag ska kalla honom Rob Pattinson, Robert Pattinson eller Bobby Dupea. Kör på Rob så länge, jag tycker nog bäst om det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VET DU VAD SJÄLVINSIKT ÄR?!?!?!?!?!?!

2009-02-01 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0