unicorns are riding high

I dag som egentligen är i går var jag i den stooora staden Lund och träffade ingen mindre än Gamlegårdsbruden Emma! Vi vinglade genom stan och sen slog vi oss ner på på våra rumpor inne på kärlekshemmet: BEKÅ! Burger King i mitt lilla, lilla hjärta. BKool Strawberry Cheesecake och mellancola. Mjo, jag beställde en stor, fet cola för nitton kronor, men vem bryr sig?! Treeee kronor billigare med mellan ju! Heh heh.

Well efter vår lilla fika som tog ett par timmar dreglade vi över pärlor, smyckestillverkningsgrejer och scrapbookspyssel inne på Panduro Hobby. Jag köpte ett piratskepp. Jag vet inte var det ska sitta. Det kostade i alla fall de fyra kronor jag hade över från fikan. (Tack Burger King för att ni inte lyssnar, jag hade råd med ett piratskepp :D). Sen tog jag bussen hem.

Hemma fick jag kall Burger King-mat. Mina föräldrar orkar tydligen inte laga mat, de är för vana vid att jag gör det åt dem. Well, det fick ju en bra effekt.

Sen mördade jag och lillebrodern flugor. Massmord i vårt uterum. Taket är lika fräsch som mitt tak nu. Flugblod och fluglik överallt, I do like it.

Kom på ett jättebra "kapitel" innan. Men nu är det borta. Jag HATAR att jag är så dum ibland. Wellllllllllllll spela roll. Kommer väl fram förr eller senare. Annars får det väl bli något annat :)

Vad babblar jag om?

Okidoki, nu blir det min säng och lite Harry Potter och Den flammande bägaren. Sen sova. Ska upp tidigt as hell.

Pussbabes<3

Kommentarer
Postat av: nina kartal

nej jag har mailat o ringt med alla alternativ! :( så även om mamma skulle följa med finns det ingen chans att jag kommer in! åååååh!!! de kommer verkligen kolla allas leg. fan. gud ja har gråtit hela dagen, ja kommer typ svimma i kön in till bion. känns bara galet att någon ska stoppa mig från att se NEW MOON. seriöst?!

2009-08-07 @ 01:44:54
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0