Tamora Pierce

Jag förstår verkligen inte varför man inte kan hitta Tamora Pierces böcker på Svenska, i Sverige. Några av dem finns på engelska på Cdon.com, men tänk om man vill läsa dem på svenska? Jag hittade Kejsarens Magi tror jag, typ på Bokus eller något, men den är ju faktiskt nummer fyra i serien De odödliga. Jag har första boken, och vill ha tvåan till fyran också, men jag vill ju hellre köpa tvåan före fyran än tvärtom. Har inte läst de tre sista böckerna i serien på hundra år, eller något i den stilen, och jag vill helst inte behöva se ut som ett frågetecken bara för att jag fick köpa fyran innan tvåan... Man kanske borde köpa dem på engelska i alla fall? Men ska man då köpa Wild Magic på engelska också, så att man läser ALLA böckerna på engelska, och inte ettan på svenska och resten på engelska? ÅÅÅÅH VILKET ILANDSPROBLEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0