strumpor!

Jag har köpt en ny strumpa till min iPod. Den här är speciellt utformad för iPod Nano generation 3! Jag hittade den i en utförsäljningslåda på OnOff och den kostade bara 49 kronor, så jag slog till. Det är inte varje dag man kommer över en sån guldklimp. Har tänkt länge på att jag behöver en ny strumpa och att det hade varit smart med en kortare. Den här är precis vad jag behöver! Det enda som är lite dåligt är att det är tunnare än den andra, och att den är lite bredare och sitter lösare om iPoden, vilket gör att jag antagligen kommer tappa den. Men annars är den perfekt!


Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

sV: TACK!

2009-08-14 @ 11:21:34
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0