sönnnnnndaaaag

Fy vad störigt den nya statestikmätaren på blogg.se är. Är ganska trött och stör mig på att jag har en fluga som flyger runt mig hela tiden. Dessutom har min scrollfunktion på min pekplatta slutat fungera, tror jag, och det är riktigt jobbigt. Efter en vecka liksom. Funkade i morse dessutom. Undrar om det hjälper att starta om datorn.

Den så kallade krogrundan jag var på i går var väl ganska lyckad. Jag, Nina och Ullis träffades hos Nina för "förfest" och sen gick vi ut i Lund. Satt på Ariman ett tag och sen stod vi och tittade lite på Rix FM på Mårtenstorget. Sen satte vi oss på Två Krögare eller vad det nu heter, där vid Botulfsplatsen. Där satt vi väl en timme eller något och sen gick vi hemåt. Eller ja, mot Ullis och Nina. Vi fick stanna ett par gånger på vägen för att Nina fick i sig lite för mycket och var tvungen att kräkas, men det gick annars ganska bra. När jag och Nina kom hem till henne deckade hon väl ganska snabbt och så åkte jag hem. Var väl hemma tjugo i tolv eller något, så vi höll inte på speciellt länge om man säger så.

Borde nog se till att lägga upp lite smutstvätt så att jag får lite rena kläder till veckan... Mina enda "rena" svarta leggins stinker efter Ninas utspillda öl och jag tycker att min garderob ser lite tom ut.

Min shoppingrunda blev inte så mycket till shopping egentligen. Jag köpte ett par denimleggins och mamma köpte en tröja till sig och fyra till Stefan. Sen åkte vi hem efter att ha pratat med någon brud som gjorde en undersökning om vad Burlöv Centers gäster tycker om Burlöv Center...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0