slut i huvudet

Jag är slut. Finito i hjärnan. Hade sån fin huvudvärk när jag kom hem från Malmöfestivalen, men nu är den nästan borta. Jag tvingade nämligen mig själv att ta en Ibumetin. Lite för att jag skulle bli lite trött också, men det är jag inte. Haha. Jag har mest lite ont i mina leder och fötter. Det är väl så man känner efter en helkväll i Malmö city.

Det bästa med Malmöfestivalen i år tycker jag är de fina tygskyltarna med en massa kärleksfulla saker på. Typ raggningsrepliker haha. De är fina. Ett exempel är "Härifrån tar det ungefär en låt att gå till Folkets Park. Får jag välja vilken åt dig?" Tror den var så. Och när man gick under broarna så stod det på ena sidan "Ska vi stå under bron och bara se på varandra en stund?" och på den andra "Vill du hålla mig i handen medan vi går under bron?" Och på en av broarna över kanalen stod det "Vi möts här precis när solen går ner". Haha, jag älskar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0