RSSraden

Ni har säkert alla varit där: ni läser en blogg och känner "den här måste jag bevaka". Jag glömmer alltid bloggar som jag inte bevakar, så RSSraden uppe i webläsaren hjälper mig så otroligt mycket. Men idag hände det: jag försökte bevaka en blogg, och den FICK INTE PLATS. Hjälp, tänkte jag och skyndade mig att ta bort en av de som inte uppdaterar så ofta, och dessutom var det en ganska ointressant blogg.  Men jag räds lite över vad jag ska göra nästa gång jag vill lägga till en blogg, för jag vill verkligen inte behöva trycka på en liten pil i kanten och komma till ett nytt fält, liksom. Jag vill kunna se mina bevakningar tydligt!

Och dagens ilandsproblem är alltså: för liten RSSrad i webläsaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0