räddaren i nöden

Kunde inte sova. Gick och la mig ganska tidigt, tycker jag. Men jag fastade ju lite för att läsa Vild Magi som tyvärr tog slut, fast jag ansträngt mig för att inte läsa ut den så snabbt, och sen spelade jag bowling på mobilen. Sen skulle jag sova, och så fick jag spel. Hela huvudet bara dampade sönder. Får spel på det. Låg där, kunde inte sova och bara väntade på att allting skulle hända. Typ att jag skulle dö eller att det skulle börja brinna och sånna sjuka grejer. Knep ihop ögonen och verkligen försökte tvinga mig själv att somna, och sen när jag öppnade ögonen igen så var allting helt dimmigt liksom, och det enda ljus jag såg var från min röda lampa; så vad tror man? Klart det känns som att det brinner. Helt jävla sinnessjukt. Och det börjar gå mig på nerverna, för det går fan för långt nu. Skolan börjar om en vecka och jag vet inte riktigt hur jag ska klara skolan om det här fortsätter.

Jaja, jag satte mig i alla fall vid datorn och youtubade lite på Vanessa Hudgen och Zac Efron :) Och nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova lite till. Bara halv sex på morgonen ju, har ju hela dagen på mig ! :):):):):):)::):):):):):):):)::):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0