öuehhh

Jag är ganska äcklig just nu. Mitt smink är utsmetat, jag är svettig och mitt ansikte känns riktigt smutsigt. Men jag ska inte duscha förrän i natt/ i morgon. Det kallar jag OFRÄSCHT! Men ärligt talat, jag orkar inte just nu. Jag är slutkörd. Min hjärta är har domnat av och mina ögon håller på att falla ur sina små hålor. Min mage har vänt sig ut och in. Vet inte om det är av hunger eller illamående.

Men jag ska i alla fall kränga lite godis och glo på någon övernajs film. Kanske läsa en bok. Eller skriva ett kapitel, om jag får en snilleblixt.

Önskar verkligen att jag hade en laptop. Då hade jag lämnat mitt förfärliga rum och slängt mig i soffan i teverummet i källaren. Så svalt där är! Hade dödat för att det skulle vara så svalt och flugfritt på mitt rum, så att jag slapp gråta över en laptop.

Och film? Jag vet inte. Vill ju se Little Ashes, har velat se den sen jag fick den. Och sen sedan jag såg den första gången. Men den känns för tung. För utmanande. Jag vill ha en lättsam film. Men jag har sett alla hundra gånger. Jag har ju några på datorn, MEN jag orkar verkligen inte sitta vid datorn hela kvällen. Vill bara vräka ner mig i min säng och låta allting släppa. Tårarna, känslorna. Jag känner mig så sjukt... fast och instängd vid min dator. Det funkar inte riktigt för mig just nu. Fan då.

Och så är det varm överallt, till råga på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0