nu på morgonen

Vaknade vid sex efter ungefär fyra timmars sömn. Mer än vanligt kan man ju säga. Eller ja, jag vet inte. Men jag brukar i alla fall inte somna klockan två! Jag är så satans trött och skulle nästan göra allt för att stanna i min säng. Tror jag börjar bli sjuk. Kände det redan i går när jag kom hem från Malmö. Jag la mig bara i soffan och sa: "Jag tror jag har feber". Så kom mamma och bara "Åååh kom med pannan!". Men nej, jag var tydligen jättekall, fast jag kände mig som en friterad potatis. Sen tvingades jag ut med hundarna och när jag kom hem visse jag inte riktigt var jag skulle ta vägen. Låg i min säng och läste till typ tio i två och sen stäckte jag, helt utmattad. Glömde till och med att rikta min sänglampa mot väggen, så när jag vaknade stirrade glödlampan på mig. Det var äckligt.

I alla fall så känner jag mig helt förstörd och jag vet inte riktigt hur jag ska klara min körlektion. Har iofs varit tröttare än så här på en körlektion innan, men jag är liksom mer än trött.

Helvete klockan är typ asmycket. Min buss går kvart i åtta och nu är klockan snart tio över sju. Har rätt mycket kvar att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0