norrköping

I natt drömde jag att jag var i Norrköping. Jag vet inte varför, men jag var typ på studiebesök på Annas skola, men inte med Anna. Det var lite crazy. Och sen, när jag skulle skynda mig till flygplatsen för att komma hem(ja jag flög till Norrköping ;<) så kom hela klassen ut och ville komma på studiebesök på MIN skola. Det var ganska galet.

Sen på flygplatsen var det också ganska galet. Jag hade tydligen min datorväska, min ekocooppåse och en ryggsäck som bagage, och jag skulle bara ha en som handbagage, så då tänkte jag lägga över allt jag behövde från min påse till min datorväska och sen stoppa ner påsen i ryggsäcken och ha datorväskan som handbagage och lägga ryggsäcken som vanligt bagage. Men när jag lyfte min datorväska för att öppna den, så var den helt jävla övertung! Så jag öppnade och kollade vad fan problemet var, och då hade jag lagt ner varenda VHSfilm jag någonsin ägt, typ. Så den var helt sjukt fullproppad och jag hade inte plats med filmerna någonstans. Det var knäppt. Men jag löste det nog inte, för jag tror att jag vaknade innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0