nödlösning

Jag är ju så smart ibland! Kom på att det vore lättare att hitta en nål i en höstack än att hitta en säkerhetsnål på mitt rum så jag tog en svart Broder Daniel-pin och satte som säkerhetsnål. Funkar ju ungefär lika bra, och med en fin rosett på bandet runt, så syns den knappt. Och om någon ser den, tror ni då att han/hon går fram och bara "varför har du en pin där?!?!?!" Tror inte det, nej. Och om någon nu skulle få för sig att göra det, så är det väl bara "vad vill du? jag gillar BD" och sen gå. Haha, ofta jag bryr mig!

Nu lyssnade jag på Tatu, för deras ryska låtar ska hjälpa mig på min väg till en perfekt ryska. Men helt plötsligt började Stick to the sTATUs quo från High School Musical spelas. Snacka om att man blir lite nervös. Haha, vilken jävla kontrast. Jaojao, jag undrar varför man ställer upp i en skolmusikal om man inte tål att folk tittat på en. Haha, varför bryr jag mig? Nu ska jag lyssna på Tatu igen, för nu tog låten slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0