mitt i natten

Det är mitt i natten. Klockan är strax efter ett och jag får spel. Klockan står på fem och jag ska på körlektion halv åtta. Dålig kombination.

Har mest umgåtts med Elisabet. Hon tycker det bästa med vänner är att de inte blir sura när man dissar dem. Vet inte vad man ska säga om det, egentligen.

Jag kan inte bestämma mig för om jag vill äta choklad eller dricka cola. Jag har en chokladkaka och en liten cola, och Elisabet sa att jag får äta chokladen om jag inte dricker colan. Så jag vet inte. Choklad är ju gott, men man är ju mest rebellisk om man dricker cola. Och jag är lite törstig. Men choklad, liksom. Inget slår väl choklad? Fan jag får beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0