Malmöfestivalen dag 1

Idag ska jag och Nanne till Malmöfestivalen. Den började i går, så egentligen är det väl dag 2, men för MIG är det dag 1! (av typ fem).
På dagens program står:
17.00 Beach House
19.00 Vetiver
21.00 Barbados
22.00 Markus Krunegård
23.30 Klas

(kursivt är de som är viktigast :) - Beach House för Nanne och Markus för mig)

Mina föräldrar är ute och handlar (Stefan sa att de skulle titta på datorer, hoppas hoppas) så jag hoppas att de kommer hem snart, så att de kan köra oss till Malmö. Annars blir det att ta bussen, och jag hatar att ta bussen när det är Malmöfestival. Folket typ dödar en.

Nu ska jag fixa mig!

Kommentarer
Postat av: Nanne

Helvete! Vi missade Barbados. :'(

2009-08-16 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0