let me show you what it really means

Jag är fräsch, mitt badrum är fräscht och jag har blött hår, som måste torka ordentligt innan jag går och lägger mig. Kunde jag inte väntat med att duscha till i morgon? Nä, tydligen inte. Så jobbig jag är. Behöver ju fan sova, trött som fan och antagligen sjuk också.

I morgon är det skola igen och ärligt talat så är jag inte intresserad. Jag mår så JÄVLA ILLA bara av att tänka på det. Usch usch usch. Min mage har typ vänt sig ut och in och det känns så jävla äckligt alltihop.

Jag ser ut som en kräfta som är kokt i tomatsås. Det är inte så bra. Men på lördag kommer Simon och Sara och då ska vi äta kräftor. DET är bra.

Har försökt städa mitt skrivbord idag, hehe. Det gick ju sådär... Inte lika mycket saker längre, men det är ju fortfarande stökigt som jag vet inte vad.

Flugor är ganska vidriga på nära håll. På långt håll är de ju mest en svart prick som surrar runt, men på nära håll är de ju helt groteska. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Fyfarao. Nu ska jag i alla fall lägga mig på min säng, läsa Så länge vi båda andas och kanske spela lite Bubble Town på min mobil. Borde kanske packa skolväskanväskan(-tygpåsen) först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0