ledoperation nästa :(

Mina leder är helt ur funktion, verkar det som. Min käke började knaka helt otroligt mycket och högt innan idag, och det gjorde så sjukt ont! Sen, när jag och mamma tittade på So you think you can dance, vred sig min stortå i plågor och gav ifrån sig ett litet knak som gjorde så ont att det var helt sjukt. Och på väg ner för trappan vek sig mitt ben och jag föll ihop. I TRAPPAN! Vad skulle det vara bra för? Självklart tyckte Millan det var sjukt roligt och kom ner för att slicka mig i hela ansiktet. Men jag känner liksom inte att jag kan lita på min egen kropp längre. Har mått så illa hela dagen också, det är helt sjukt!

Nu ska jag titta på en bra film och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0