kvällen igår

Var på Malmöfestivalen igår... Tog bussen in vid fem tillsammans med Emmy, Madde och Nanne. Makalöst nog så hade de fångat en fyra och platsen de tagit åt mig var ledig när jag kom på på Trubadurvägen. Woho.

Davids band Retribution började spela klockan sex, ungefär samtidigt som vi Ullis dök upp och vi fick också sällskap av Emmy kompis Kajsa och hennes pojkvän och två vänner till dem. När Retribution var klara stod vi och småsnackade med Davids föräldrar en stund. Träffade Ida och Beatrice. Martin var där också, men han hängde med oss resten av kvällen. Efter en stund ser jag någon precis bredvid mig som jag liksom känner igen asmycket  OCH SÅ ÄR DET MICHELLE! Aaaah jag höll nog på att skrika högt. FAN vad länge sedan det var jag träffade henne. Saknat henne sjukt mycket också! Ja, i alla fall så stod vi och kramades en liten stund innan hon stack i väg med sin vän Therese och jag, Nanne, Madde, Ullis, Emmy, David och Martin begav oss till Gustav och typ förbi allting för att hitta en trevlig plats att äta vår MEDHAVDA matsäck. Emmy, David och Martin köpte varsin Texasburgare, vilka var så starka att man knappt kunde titta på dem utan att det började sticka i ögonen. Sen gick vi i alla fall till parken mitt emot Stadsbiblioteket och satt där en stund. Sen gick vi in till festivalen igen och tittade lite på sakerna i stånden och Martin och David var sådär Martin- och Davidroliga så de köpte en hjärtformad heliumballong med Nalle Puh som de sedan slogs med i typ fem minuter för att få hål i, så att de kunde andas in heliumet och låta roligt. Sen fick vi sällskap av Davids före detta bandmedlem Martin som hängde med i vårt fina sällskap till Konserthuset varifrån vi tog bussen hem.

Sorry för dålig styckeindelning men jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0