i find it kind of funny

Idag hämtade jag två kaninungar hos Adde. Jag ska ha en och Stefan en. Min är vit med bruna fläckar och Stefans är vit med ljusgråa fläckar. Vi tror att min är en flicka och hans en pojke. Vi får väl se.

Fick en ny mobil. Sony Ericsson W995. Min W910i sa hejdå när vi kom hem från Skottland. Hade reservmobilen igår och idag åkte vi iväg för att handla färg till räcket på trädäcket, och då smet jag in på The Phone House och kikade lite. Visste att jag ville ha en W995, men man kan ju ändra sig. Det gjorde jag inte. Så nu är den min! Ska nog fylla den med lite musik och bilder och sånt nu. Bara dåliga ringsignaler och fula bilder, liksom. Tagit några söta på kaninerna, men ändå. Vill ju ha på Robert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0