i am so hooked on it

Känns så hemskt att säga: Hej jag har varit hemma i en halvtimme, när klockan bara är halv tio på morgonen. Men tyvärr, det är så det är. Gick upp strax innan sex och körde mellan halv åtta och tio över åtta.Nu är jag hemma och törstig.

Fick mens i morse, så jag fick börja med p-pillerna idag i stället för på måndag, g-r-e-a-t verkligen.

Nu ska jag dricka rumstempererad soda streamad coladryck(vidrigt om man egentligen är sugen på isande kall COCA-COLA), läsa lite Så länge vi båda andas och sen kanske till och med sova.

Vet att det är skitdåligt om jag somnar, eftersom att jag måste vara trött i kväll så att jag kommer i säng, men ärligt talat.... Jag bryr mig inte. Jag klarade hela förra läsåret med tre timmars sömn per natt, så varför skulle jag inte klara det här läsåret då? (vet dålig inställning, kommer nog ändra mig snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0