här kommer natten

Jo, jag är väl inte så snabb och smidig kanske. Jag kom hem från Emmy för kanske en timme sedan. Vi spenderade kvällen i hennes soffa med Eva Cassidy. När det började bli sent startade vi Little Ashes (ja, det är världens bästa film; vilket jag visste innan). Sen sa vi puss och hej och jag körde hemåt igen.

Nu är jag helt nerkörd. Har typ lust att gråta eller något. Få ut all förträngd ångest som uppstod precis innan jag insåg att jag var tvungen att skynda mig till Emmy. Jag har i alla fall fräschat upp mig, tagit bort sminket och sånt vanligt.

Lyssnar nu på musik LITE för högt för att det ska vara säkert att ingen hör upp, men jag bryr mig inte. De ska ju vara glada att jag inte skriker som en... stucken gris? Hahaha, jag har ont inne i mig. Hela kroppen på insidan.

Just ny lyssnar jag mest på Après Moi och Edit av Regina Spektor (tack, Eliabet, du har räddat mig). Allra mest är det Après Moi. Bara för att jag inte står ut med för mesig musik. Eller jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men den är i alla fall min favoritlåt at the moment. Ska starta och lyssna på den nu (lyssnar på Edit nu hehe) och sen ska jag sänka och krypa till min säng.

Kommentarer
Postat av: agnes

frågestund i bloggen fråga på bara :D

2009-08-15 @ 10:16:06
URL: http://agnesboson.blogg.se/
Postat av: michelle

kolla in min blogg. där får du tips om hur ditt hår växar snabbare, och du får finare hår, puss.

2009-08-15 @ 12:12:09
URL: http://iidiotbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0