gravidcravings

Läste på blogg.se om kändisars gravidcravings, och i kommentarerna hade någon skrivit att hon var gravid men inte hade några craving alls. Gud så tråkigt! Om jag någonsin blir gravid vill jag ha helt sjuka cravings! De ska vara så galna som möjligt, jag tänker minsann också gråta i affärerna för att de inte har rätt sorts glass eller kakor eller något sånt. Fan annars, vilket tråkigt jävla liv. Hoppas jag hittat någon najs människa som ska hjälpa mig igenom skiten, så att han(eller hon lol) får trösta mig och hjälpa mig hitta de här sjuka sakerna. Fan tråkigt att behöva göra det själv ju. Annars får jag väl bli rik innan och typ anställa en medhjälpare under den tiden... Haha, jag längtar till mina cravings!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0