födelsedagspresenter

Idag blir det två Dagens ilandsproblem. Detta var egentligen menat som gårdagens...

På tisdag fyller jag år. I morgon har jag släktkalas. Då kommer jag få en masa presenter, hoppas jag i alla fall! Men den bästa kommer jag ju få av mina föräldrar. Problemet är att jag inte vet om jag vill ha min megabra födelsedagspresent i morgon eller på tisdag! Eftersom att jag fyller år på tisdag, borde det ju vara logiskt att få den då, men jag vill ju inte vänta så länge! Jag vet vad jag ska få, jag vet till och med var mina föräldrar gömmer den.

(går-)Dagens ilandsproblem är den här frågan: Vill jag ha min present på min födelsedag eller på mitt kalas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0