filmer

Okej, det blev tre filmer.

Confessions of a Shopaholic
Aldrig sett förr. Den var väl mysig, antar jag. Tycker Krysten Ritter är sjukt cool och Hugh Dancy var ju bara såå söt!

Wild Child
Mjoo en favorit här hemma, alltså. Känns som att jag sett den hundra gånger men blir den någonsin tråkig? Nixpix

Thirteen
Alltid velat se. Nikki Reed är ju en damn pärla. Nog min favoritskådespelerska för tillfället. Och vilken sjuhelvetes debut!

Nu är jag helt slut! Igen. Eller ännu mer, kanske. Orkar inte. Ville ju egentligen färga håret nu i natt men det får bli "i morgon" i stället. Nu kommer jag nog slänga mig på min säng och hoppas att flugorna håller sig borta så att jag kan läsa ett par kapitel ur någon fet bok. Har inte sett så många flugor idag, faktiskt.

Undrar vilken bok jag kommer läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0