en vecka

Jo det är ju bara en vecka kvar till jag får sakerna som mamma och pappa så fiffigt gömt i garderoben i gästrummet. (Trodde de att jag inte skulle komma på det?) Hoppas inte att mamma läser min blogg, då blir hon nog arg. Det är roligt att hon sa att Simon köpt en väska till mig, och att hon inte visste hur den ser ut och sånt. Så ligger det en väska som ser ut så som hon sa att Simon beskrev den i garderoben. Hon är alltid så lurig :D

Hoppas bara att jag kan hålla tyst om min lyckade skattjakt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Bride to be

Hej hej, Tack, Men du kan med få sådana lockar! Man gör dom med en locktång, fins på OnOff för 400 pix =) Kram

2009-08-18 @ 16:05:11
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0