CDON.com

Nu har jag skickat iväg en order på en försenad födelsedagspresent till mig själv. Precis samma sak gjorde jag förra året, men då var det helt sinnessjukt mycket. Nu är det bara fem böcker om Robert Pattinson, en dubbelDVD med Juno & Tretton och säsong 1 av Sex and the City. Snacka om att jag är happy. Egentligen skulle jag bara köpa böckerna men fick specialerbjudande på en dubbelDVD för 99 kronor och en tvserie för 99 kronor. Och så fick jag det fraktfritt eftersom att summan blev över sex hundra kronor. Jag är i alla fall fett glad och jag längtar till jag får hem allt.

Bevakar en massa produkter också, typ böcker och filmer...

Lite fler vuxenpoäng borde jag ju få nu också: användarkonto på CDON.com och en beställning från CDON.com som faktiskt står på mig själv(för en gångs skull)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0