can you tell me i am home?

Klockan är strax efter ett och jag har varit vaken i ungefär en timme. Har dock inte berättat det för världen eller min familj än, men jag börjar känna mig hungrig och jag tror att det är dags att hoppa i lite kläder och gå upp och äta frukost. Jag och mamma har en minishoppingrunda planerad idag, och jag satsar på att hitta nya skor, en ny jacka, nya denimleggins och så vill jag in på Bokia och kolla om de har böcker ur De Odödliga-serien som jag snackade om för några dagar sedan. Annars blir det kanske någon annan bok, om jag hittar något. Funderar lite på att köpa en anteckningsbok också, men jag kommer antagligen inte orka det. Känns så onödigt när jag har tusen anteckningsblock som ligger och skräpar överallt.

Nu ska jag nog sticka, ska se till att Lenin får lite mat också, kommer väl inte komma ner på mitt rum på ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0