can you feel it?

Snart börjar skolan. Jag vet inte riktigt hur jag känner. Blev riktigt förvånad när jag insåg att det var den elfte och inte den fjärde augusti idag. Så uppdaterad håller jag mig!

Har i alla fall fått upp mitt schema på adelanet nu, såå jag har full koll på det... Ingen ledig dag den här terminen. Ganska bull, faktiskt. Men jag har musik två heldagar i veckan, vilket känns fett ball. Tre nya lärare, varav en jag träffat innan.

Idrotten är helt värdelöst lagt, onsdag mellan lunch och sista lektionen. Får SPEL! Fast där har jag ju iofs en timme och fyrtio minuter extra att plugga på. Och om jag nu får lägga till natur på distans så kan det ju inte skada. Kommer nog inte skada i vilket fall.

Oroar mig dock lite över att jag har schema både torsdag och fredag nästa vecka, fast jag börjar på fredagen. Och jobbigt att vi ska ha samling klockan nio men mina lektioner börjar inte förrän fem i tio! Undrar om det är misstag eller om det ska vara så. Vet inte vad jag dillar om

Är i alla fall nervös nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0