bad mothers handbook

Tittade på The Bad Mother's Handbook på Google Video, och jag ÄLSKAR den. Så jag la ett bud på den på Tradera. Det känns lite som vuxenpoäng: att skaffa ett användarkonto på Tradera! Haha, det ju typ min mammas favoritsida tillsammans med Blocket och Eniro. Vuxenpoäng att kalla det för användarkonto också! I love it. I alla fall, jag ska ha den jävla filmen. Det blir ju ett tillskott till min Robert Pattinson-samling. Och vi nu tänker det så... jag skulle köpt den även om jag hatat den! Haha, jag är så jävla nördig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 14:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0