s.

Stack hem på lunchen. Varken Vera eller Emmy var i skolan och vi skulle spendera Multimedian med mediaklassen, eftersom att Dennis fortfarande är sjuk och vi inte fått någon vikarie än. Så jag åkte hem, helt enkelt. Har spenderat tiden med att läsa Linas kvällsbok och tittat på 300 eMIL. Inget jättespännande, och det är kallt på mitt rum. Jag får skylla mig själv, jag stänger av elementen när det blir för varmt(vilket det blir efter ett tag) och jag orkar inte starta dem igen för att jag vet att det blir för varmt.

I morgon är det NP. Jag är fruktansvärt orolig, det kommer gå riktigt dåligt!

Ikväll ska jag sjunga. Ska ha vikarie, vilket är lite störigt. Har hållt på med samma låt i evigheters evigheter nu och vi skulle egentligen byta låt idag, men eftersom att det är dumt när jag ska ha vikarie, så får det vänta till nästa vecka. Stööörigt. Sen är det väl scouter och jag vet inte om jag ska dit, för jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0